Electrica a prelungit programul de lucru la birourile din Făgăraş și Brașov din cauza numărului mare de solicitări primite din partea clienţilor

Având în vedere numărul mare de solicitări primite din partea clienţilor ca urmare a unor noutăţi generate de optimizarea sistemelor informatice, Electrica Furnizare anunţă că a prelungit programul de lucru pentru o săptămână, respectiv în perioada  26 februarie – 1 martie 2024. Astfel, birourile de relaţii cu publicul vor fi deschise în intervalul orar 08:00-18:00, la punctele de lucru din Braşov (str. Pictor Luchian, nr. 25, bl. 31) şi Făgăraş (bd. Unirii, nr. 1 A).
Măsura a fost prelungită „pentru a veni în întâmpinarea clienţilor şi a le oferi clarificări cu privire la noua structură a facturilor de energie electrică/gaze naturale, precum şi detalii despre elementele de identificare alocate acestora şi despre modul de realizare a plăţilor”, arată compania.
Schimbarea soft-ului companiei şi modificarea platformelor online (aplicaţia MyElectrica şi site-ul www.electricafurnizare.ro) au  adus modificări şi cu privire la modul de realizare a plăţilor aferente facturilor de energie electrică/gaze naturale, fiind necesară utilizarea codului de încasare şi a ID-ului facturii pentru realizarea plăţii de către clienţi. Totodată, sunt clienţi care reclamă că index-urile de consum sunt preluate greşit.
Cele mai importante modificări în gestionarea relaţiei cu Electrica Furnizare sunt următoarele:
– Codul de client: acest element de identificare a fost recodificat, prin urmare combinaţia de cifre care asigură unicitate, atribuită fiecărui client în parte, este diferită faţă de cea anterioară optimizărilor de sistem. Codul de client este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center şi utilizarea formularului unic de contact online.
– Cod încasare: acest nou element de identificare înlocuieşte codul ATM şi este necesar pentru realizarea plăţii facturii de energie electrică/gaze naturale.
– ID factură: acest nou element de identificare înlocuieşte simbolul variabil şi este necesar pentru realizarea plăţii facturii de energie electrică/gaze naturale.
– Codul locului de consum: acest nou element de identificare înlocuieşte numărul locului de consum (NLC-ul) şi este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center şi utilizarea formularului unic de contact online, scrie bzb.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *