Cum se obține stimulentul de 1.500 lei pentru nou-născuți, la Făgăraș

66 de familii din Făgăraș au beneficiat, în perioada ianuarie-septembrie 2020, de stimulentul financiar pentru nou-născuți. În valoare de 1.500 de lei, acesta a fost plătit pentru 45 de dosare aprobate în perioada ianuarie-iunie, urmând ca stimulentul să fie acordat zilele viitoare în baza celorlalte 21 de dosare, depuse în lunile iulie-septembrie, anunță Primăria Făgăraș.

Beneficiarii sunt părinţii ( sau părintele, în cazul familiilor monoparentale) copiilor nou-născuţi în maternitatea spitalului „Dr. Aurel Tulbure” sau în cadrul unităţilor sanitare cu paturi de la nivelul judeţului Braşov, cu domiciliul sau reşedinţa pe raza administrativ-teritorială a municipiului Făgăraş, conform Hotărârii Consiliului Local nr. 19/30.01.2019.

Condiții de acordare

  • Se acordă o singură dată pentru fiecare nou-născut, pe bază de cerere;
  • Părinții/părintele au/are domiciliul sau reședința pe raza Municipiului Făgăraș cu cel puțin 6 luni înainte de depunere a cererii;
  • Nașterea s-a înregistrat în maternitatea spitalului „Dr. Aurel Tulbure” din Făgăraș sau în cadrul unităților sanitare cu paturi de la nivelul județului Brașov;
  • Stimulentul financiar nu se acordă beneficiarilor care au datorii neeșalonate către bugetul local;
  • Dosarul cu actele doveditoare este acceptat numai dacă este complet;
  • La depunerea dosarului, beneficiarul este obligat să prezinte actul de identitate și certificatul de naștere al copilului, ambele în original;
  • Termenul de depunere a dosarului este de 1 lună de la data nașterii copilului, termenul de punere în plată se realizează în 30 de zile de la aprobarea cererii, dar nu mai devreme de aprobarea bugetului local;
  • Certificatul fiscal eliberat de către Serviciul Venituri Bugetare să fie emis cu cel mult 30 de zile față de data depunerii cererii, obiect al prezentei HCL.

Acte necesare pentru acordarea stimulentului financiar pentru nou-născuți:

  • Cerere tipizată, conform ANEXEI 2;
  • Actul de identitate al părinților din certificatul de naștere al copilului, iar în cazul familiilor monoparentale a părintelui sau hotărârea judecătorească de încredințare eventual sau ancheta socială în cazul părinților despărțiți în fapt (original și copie);
  • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
  • Biletul de ieșire din spital/certificat medical constatator al nașterii emis de către unitatea sanitară;
  • Adeverință de locul de muncă al solicitantului din care să reiasă că a realizat venituri în ultimele 12 luni din ultimi 2 ani;
  • Certificat fiscal emis de Serviciul de Venituri Bugetare pentru ambii părinți/părintele deponent (la familiile monoparentale), din care reiese că solicitanții/solicitantul nu au/are datorii neeșalonate către bugetul local;
  • Extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar.

Descarcă actele și declarațiile necesare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *