Cum să eficientizezi spațiul într-un birou. 3 elemente pe care să le iei în considerare

Ai în plan să îți amenajezi un birou acasă, pentru a face mai plăcută munca de la domiciliu? Ori deții un business și cauți să transformi biroul, pentru a avea mai mult spațiu și să fie încăperea cât mai aerisită, dar în același timp luminoasă? Există câteva elemente care ar putea să facă diferența, atunci când vine vorba despre amenajarea unui spațiu de lucru. De aceea, în cele ce urmează vei descoperi cum ai putea să îți eficientizezi spațiul unui birou de lucru, prin intermediul elementelor amplasate în interior.

Iată câteva elemente care să te ajute la eficientizarea spațiului în zona în care îți desfășori activitatea

  • Atunci când vrei să creezi un mediu propice pentru lucru, trebuie să iei în considerare două aspecte foarte importante, și anume modul în care este iluminat spațiul, dar și piesele de mobilier de care te utilizezi. De aceea, specialiștii în amenajări recomandă să îți luminezi zona de lucru, indiferent de mărimea pe care o are corpul de mobilă. Acest aspect ar putea fi îndeplinit prin intermediul unor modele de panouri LED de la fslshop.ro, ideale pentru un astfel de spațiu. Modelul poate fi ales în funcție de mărime, putând fi amplasat atât pe tavan, cât și pe perete.
  • Pe de altă parte, un alt element căruia să îi acorzi atenție, atunci când vrei să eficientizezi spațiul de lucru, reprezintă corpurile de mobilă. Este esențial să ai în zona biroului doar corpuri care îți sunt de folos. De exemplu, biroul în sine, unde se poate amplasa calculatorul sau laptopul, poate fi ales în funcție de mărime, dar care să aibă prindere directă în perete. Este un mod prin care poți eficientiza spațiul, dar și să ai un confort sporit în timp ce muncești.
  • De asemenea, o altă idee care poate fi abordată reprezintă ideea de „cable management”. Cu alte cuvinte, atunci când ai mai multe încărcătoare și fire pentru dispozitivele pe care le utilizezi în zona biroului, este esențial să fie aranjate în așa fel încât să nu îți încurce activitatea pe care o desfășori. Există două opțiuni pe care le poți aborda, în acest sens. În primul rând, poți opta pentru o piesă de mobilier care să aibă încorporat o zonă specială pentru depozitarea acestor fire. În al doilea rând, cablurile pot fi strânse cu un elastic special, într-un suport agățat de perete. Astfel, nu mai riști nici să agăți firele între ele și nici să se încurce.

Așadar, atunci când te decizi să amenajezi și să decorezi un spațiu, indiferent de natura lui, specialiștii în design interior recomandă să ai o atenție sporită la modul în care se va face iluminarea, dar și la piesele de mobilier care vor fi amplasate. Când vine vorba despre un spațiu de lucru (birou), atunci punctele de lumină trebuie să fie centrate fix pe zona în care se va desfășura activitatea. De asemenea, eficientizarea spațiului ține, îndeosebi, de modul în care se amenajează încăperea. Pe lângă toate aceste aspecte, trebuie să iei în considerare și aerisirea spațiului respectiv. Pe de-o parte, specialiștii recomandă ca fiecare încăpere să fie aerisită câteva două ore zilnic. De altfel, poate fi utilizat și un purificator de aer.

Sursă foto: Pexels.com

(articol de la partener)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *