ANUNȚ. Post vacant, scos la concurs la Primăria Sâmbăta de Sus

Având în vedere Hotărârea Guvenului nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice

UAT Comuna Sâmbăta de Sus organizează în data de 17.07.2023, ora 10:00 concurs pentru ocuparea unui post unic   conform art IV alin 1 lit b)  din OUG nr.34/12.05.2023 după cum urmează:

– Post contractual vacant, pe perioada nedeterminata, cu durata normal a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana , de Referent  in  cadrul Compartiment situatii de urgenta

  1. Calendarul de desfașurare al concursului:

– Dosarele de concurs se depun până la data de 06 iulie 2023, orele 16.00;

– Selectia dosarelor de concurs se face în data de 07 iulie 2023, până la orele 16.00;

– Afișarea rezultatului selecției dosarelor se va face în data de 07 iulie 2023 pana la orele 16.00;

– Depunere contestații la selecția dosarelor de concurs: în data de 10 iulie 2023, până la orele 16.00;

– Rezultatul contestațiilor la selecția dosarelor 11 iulie 2023, pană la orele 16.00;

– Proba scrisă va avea loc în data de  17 iulie  2023, orele 10.00 – la sediul UAT Sâmbăta de Sus,

– Interviul va avea loc în data de 19 iulie 2023, orele 10.00  (se pot prezenta la următoarea

etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.)- la sediul UAT Sâmbăta de Sus,

 

  1. Condiţiile generale de participare la concurs:
  2. a) are cetăţenia română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor

aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

  1. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  2. c) are vârsta minimă de angajare reglementată de prevederile legale;
  3. d) are capacitate deplină de exerciţiu;
  4. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiții potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

  • Condiţii specifice de participare la concurs:
  • Studii absolvite cu diploma bacaulaureat
  • Vechime in muncă : 1 an
  • Nivel utilizare PC-mediu

IV  Dosarul de concurs

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul UAT Sâmbăta de Sus, str Lisei nr 150, jud Brasov, până la data de data de 06.07.2023, ora 16.00.

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unității sau instituţiei publice organizatoare
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unități sanitare abilitate;
  8. g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la <LLNK 12019 118 12 202  1 39> 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008    76 12 221   0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. h) curriculum vitae;

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numele, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Dosarele de concurs se prezintă împreună cu documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs

 

Bibliografie:

1.OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ- partea a VI-a, Titlul I si Titlul III

2.Legea nr.307/2006  privind apararea impotriva incendiilor

  1. HG 1579/2005 prntru apobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare

4.OAP nr.1184/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si asigurarea activitatii de evacuare in situatii de urgenta

 

Modalitatea de desfasurare a concursului

Concursul se desfasoara in trei etape succesive dupa cum urmeaza :

 

  1. a) depunerea dosarelor de inscriere la concurs de catre candidati, in perioada cuprinsa intre data publicarii/afisarii si 06.07.2023 ora 16.00 ;
  2. b) selectia dosarelor de inscriere , pe baza indeplinirii conditiilor generale si specifice de participare la concurs, se va realiza in 07.2023, astfel incat la data de 07.07.2023 pana ora 16.00 se va afisa rezultatul acesteia la sediul si pe site-ul UAT, folosind sintagma ,, admis „sau ,, respins „, insotita de motivul respingerii dosarului dupa caz;
  3. c) contestatiile cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de inscriere se depun in maximum o zi lucratoare (24 ore) de la data si ora afisarii rezultatelor selectiei dosarelor, la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor . Comisia de solutionare a contestatiilor va afisa rezultatul final in termen de maximum o zi lucratoare ( 24 ore) de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor –
  4. d) proba scrisa va avea loc in data de 17.07.2023 ora 10.00 –la aceasta proba vor participa doar candidatii care au fost declarati ,, admis”la rezultatul final al selectiei dosarelor . Rezultatul probei ,,scrise ” va fi afisat la sediul si pe site-ul UAT , in data de 17.07.2023, cu precizarea punctajului obtinut si a sintagmei ,, admis” sau ,,respins” ;
  5. e) Interviul va avea loc in data de 19.07.2023 , ora 10.00 – la aceasta proba vor participa doar candidatii care au fost declarati ,,admisi” la rezultatul final de la proba ,,scrisa „. Sunt declarati admisi la proba ,,scrisa” si la ,, interviu ” candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte , maximum 100 de puncte . Rezultatele probelor de concurs vor fi afisate la sediul si pe site-ul UAT, cu precizarea punctajului si a sintagmei ,, admis ” sau ,, respins”, precum si ora la care se afiseaza .
  6. f) dupa afisarea rezultatelor obtinute la proba ,,scrisa”si ,, interviu”, candidatii nemultumiti pot face contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare (24 de ore) de la data si ora afisarii rezultatului probei scrise ori a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Contestatiile se depun prin secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor, din cadrul UAT

  1. g) Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse atat la proba ,,scrisa” cat si la ,, interviu” se face prin afisarea la sediul si pe site-ul UAT, in maximum o zi lucratoare (24 de ore) de la data expirarii termenului de contestatie .

In cazul in care nu sunt depuse contestatii la proba ,,scrisa”, data si ora programarii sustinerii ,, interviului „pot fi modificate, la solicitarea candidatilor consemnata in scris si cu acordul comisiei de concurs .

  1. h) Comunicarea rezultatelor finale se face in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data sustinerii ultimei probe .
  2. i) Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu . Se considera ,,admis”la concurs, candidatul care a abtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar .
  3. j) La punctajele egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator .
  4. k) Candidatul nemultumit de modul de solutionare a contestatiei se poate adresa instantei de contencios-administrativ, in conditiile legii

Relații suplimentare se pot obține la sediul UAT Comuna Sâmbăta de Sus, str Lisei nr.150, județ Brașov, email: primariasambata@yahoo.com, tel.0268/246901,  și  pe site-ul UAT secțiunea “Carieră”- Anunțurile posturilor scoase la concurs

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *