TOP 5 strategii care te vor ajuta să gătești mai des acasă

Multe persoane își doresc să gătească mai des acasă pentru a se bucura de beneficiile pe care această activitate le aduce. Totuși, dacă sunt obișnuite să mănânce în oraș sau să își comande mâncare în majoritatea zilelor, schimbarea este una dificilă. Dacă te regăsești în rândurile de mai sus, strategiile propuse de specialiști sunt pentru tine! 

Iată 5 strategii pe care să le pui în practică pentru a reuși să gătești mai des acasă:

  • Planifică

În cazul în care îți dorești să fii sigură că ai toate ingredientele, este necesară planificarea meniului în avans. Ia-ți câteva minute în fiecare weekend și planifică mesele pe care le vei pregăti în următoarele zile. Acest lucru te va ajuta să știi cu exactitate ce trebuie cumpărat de la supermarket. 

  • Implică-i pe cei dragi

Dacă îi implici pe cei apropiați în procesul de pregătire a mesei, te asiguri că petreceți mai mult timp împreună. Nu este necesar să te ajute propriu-zis la prepararea mâncării, ci doar să stea cu tine. Copiilor le poți face loc pe masa din bucătărie pentru a se ocupa de teme sau le poți explica de ce este important să mâncați sănătos.

  • Învață constant

Găsești în mediul online o multitudine de rețete pe care să le înveți și te vei bucura zilnic de ceva nou. Un ajutor de nădejde este tableta pe care o poți lua cu tine în bucătărie pentru a urma pas cu pas instrucțiunile video. Dacă vrei să te asiguri că nu vor avea loc accidente neplăcute, protejează-ți tableta în mod corespunzător și folosește un suport, astfel încât device-ul să nu stea pe masă (unde poate intra în contact cu diverse lichide). Pe Lerato.ro vei descoperi toate accesoriile de care ai nevoie pentru a fi sigură că tableta este în siguranță în timp ce prepari o nouă rețetă gustoasă.

  • Gătește lucruri pe care chiar vrei să le mănânci

Acest lucru înseamnă că nu trebuie să prepari în fiecare zi o salată sau piept de pui cu broccoli. Caută rețete care să îți ofere sentimentul de nerăbdare pentru a le găti. La urma urmei, cea mai bună mâncare este cea pe care abia aștepți să o mănânci! Învață să gătești rețete sănătoase care conțin ingrediente precum lintea și spanacul într-un fel care să îți placă! Folosește condimente și sosuri dacă îți dorești un plus de savoare.

  • Nu complica procesul

Multe persoane ajung să renunțe la gătit din cauza faptului că aleg rețete complicate, care nu ies perfect din primele încercări. Găsești multe rețete delicioase care vor fi gata în aproximativ 30 de minute și pentru care ai nevoie doar de câteva ingrediente. Bineînțeles, în cazul anumitor ocazii, precum zilele onomastice sau sărbătorile, merită să gătești ceva mai complex. Însă, în ceea ce privește mesele din timpul săptămânii, nu trebuie să alegi rețete cu un grad ridicat de dificultate.

Nu uita să îți apreciezi eforturile pe care le faci pentru a avea un stil de viață mai sănătos! Bucură-te de starea de bine, somnul profund și plusul de energie pe care gătitul acasă ți le oferă. Nu în ultimul rând, încearcă să îi convingi și pe cei din jurul tău să adopte acest stil de viață. 

(articol de la partener)

Sursa foto: shutterstock.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.