Veste neplăcută de la Electrica. MyElectrica este în continuare indisponibilă
Electrica Furnizare anunță că „perioada de optimizări ale sistemelor noastre informatice se prelungește până la 15 februarie, motiv pentru care MyElectrica (web & mobile app) este, în continuare, indisponibilă”.
Anunțul a venit chiar în ziua în care clientii și nu doar ei ar fi trebuit să poată să-și vadă facturile pentru energie electrică/gaze naturale, să transmită indexurile autocitite și chiar să facă plăți. Asta după ce compania a avut, timp de o lună, multe servicii indisponibile sau cu „limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi”.
Ca și la precedentul anunț, clienții află că și emiterea facturii se va face după repunerea în funcțiune, adică după 15 februarie.
„De asemenea, factura ta de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la tine la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv începând cu a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii”.