Primăria Făgăraș continuă digitalizarea serviciilor oferite cetățenilor

Primăria Făgăraș continuă digitalizarea serviciilor oferite cetățenilor. În curând va fi lansată platforma online prin care procedurile administrației publice locale se simplifică, iar cozile de la ghișee și timpul de răspuns pentru solicitări se vor reduce.

Lansarea sistemului informatic va avea loc în cadrul unei conferințe publice, marți, 10 mai 2022, la ora 14.00, în Sala Club a Casei Municipale de Cultură (etajul 1). Făgărășenii sunt invitați să participe la eveniment pentru a afla cum vor putea folosi platforma digitală pentru a trimite sesizări, cereri și documente de acasă, de la birou sau din mașină.

Proiectul „Administrație publică împreună cu cetățenii” este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, potrivit Primăriei Făgăraș.

foto: Casa de Cultură Făgăraș

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.