Două posturi scoase la concurs la Primăria Ucea
Primăria Comunei Ucea, Judeţul Brașov, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:
- inspector, clasa I, grad profesional asistent;
- referent, clasa III, grad profesional superior.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- inspector, clasa I, grad profesional asistent:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată,absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
- referent, clasa III, grad profesional superior:
- studii liceale economice, respectiv studii medii economice liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 18 august 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 28 august 2018, ora 10.00: proba scrisă;
- 30 august 2018, ora 10.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ucea, Judeţul Brașov, telefon 0268.247.150, e-mail contact@primariaucea.ro