Sfaturi pentru cei care dețin un spațiu de birouri

Ai o afacere și ai reușit în sfârșit să ajungi să achiziționezi un spațiu pentru birouri? Entuziasmul împlinirii acestui vis te poate face să pierzi din vedere unele lucruri, foarte importante de altfel pentru siguranța și confortul angajaților tăi. 

Iată ce trebuie să ai în vedere pentru a te asigura că totul este așa cum trebuie:

  1. Ai grijă la împrejurimi

Locul în care este amplasat biroul este foarte important. În ceea ce privește zgomotul, tu vei fi nevoit să faci cât mai puțină gălăgie, indiferent că te afli într-o clădire exclusiv de birouri sau într-un bloc cu alți locatari. Este de dorit însă, ca și exteriorul să fie unul cât mai silențios, prin urmare evită zonele aflate în apropierea stadioanelor, școlilor și sălilor de concert, precum și părțile de oraș în care se construiește masiv. Ia în calcul și că trebuie să pui locuri de parcare la dispoziția clienților și angajaților tăi. De asemenea, îți va fi de folos dacă alegi o locație aproape de casa ta, pentru a petrece puțin timp în trafic.

  1. Securitatea este vitală

Fără îndoială vei depozita în interiorul biroului tău atât documente, cât și obiecte de valoare. Este necesar să le știi în siguranță pentru a sta fără grija hoților și a nu te îngrijora că ai putea să pierzi tot ce ai investit. Există multe sisteme de alarme și metode de monitorizare, cum ar fi camera de supraveghere ip, cu ajutorul căreia vei ști în permanență tot ce se întâmplă cu biroul tău. Majoritatea oamenilor aleg o cameră de supraveghere prea târziu, abia după ce ele sau persoanele apropiate lor au fost victime ale unei spargeri. 

Ca să nu ajungi să regreți și pentru a preveni o situație dificilă, este bine să ai instalat un echipament de securitate încă din prima zi de funcționare. Pe A2t.ro vei putea găsi o gamă largă de dispozitive care îți vor permite să îți petreci tot timpul liber din afara biroului fără stres, știind că ai control asupra lucrurilor importante.

  1. Alege-ți cu atenție furnizorul de produse de papetărie

Un birou trebuie aprovizionat constant cu o mulțime de lucruri necesare unei bune organizări. Ca proprietar, ești responsabil de a te asigura că atat tu, cât si angajații tăi, aveți mereu la îndemână tot ce este nevoie pentru a funcționa optim. Întrucât nu le poți face pe toate, vei dori cel mai probabil să apelezi la un furnizor de produse de papetărie. Este recomandat să aloci destul timp luării acestei decizii. Va fi mult mai ușor dacă alegi de la început un partener ce îți va aduce produse de calitate în cantitățile optime. O colaborare de durată te va scuti de timp pierdut pentru alegerea unui alt furnizor. 

  1. Nu subestima importanța iluminatului

Vei petrece mult timp în birou, prin urmare acesta trebuie să fie un mediu plăcut și propice. Pentru ca asta să se întâmple, nu doar curățenia este importantă. Un impact la fel de mare îl are lumina, căreia specialiștii de design interior îi acordă multă atenție. Secretul este alăturarea multor surse care să îți lumineze biroul. O cameră bine luminată va spori productivitatea și puterea de concentrare. În schimb, lumina apăsătoare, rece, care face umbre dure constituie un factor ce accentuează oboseala. Alege așadar, un birou cu ferestre mari și investește în corpurile de iluminat potrivite.

Să deschizi un birou nu este ușor. Nu uita cât este de important să ai toate aceste aspecte bine gândite și puse la punct, pentru ca toți angajații tăi să se simtă bine. 

(articol de la partener)

Sursă foto: Unsplash.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.