Pregătește-ți organismul pentru iarnă

Iarna este anotimpul preferat al copiilor.  Zăpadă, bucurie, Crăciun, prieteni și multe cadouri, sunt cuvintele cu care un copil descrie acest anotimp. Însă, pentru, noi, adulții, mai este la fel de frumos?

Temperaturile scăzute, aglomerația din trafic, zilele mult mai scurte, răcelile și organismul slăbit, sunt cuvintele cu care o mare parte dintre adulți descriu iarna.

Iată ce putem face pentru a ne pregăti organismul să facă față schimbărilor climatice, să fim mai sănătoși și să regăsim magia acestui anotimp.

▪           Regândește-ți meniul zilnic. Încearcă să ai o alimentație echilibrată, să consumi cât mai multe legume, fructe, pește și semințe. În această perioadă ai nevoie de o cantitate mai mare de vitamina D, zinc și omega 3. Acestea ne cresc rezistența organismului în fața virusurilor, ne dau energie și au efect antioxidant. Nu uita de vitamina C. Consumă citrice, kiwi și broccoli, îți vor da energie și vor ajuta organismul să lupte împotriva virusurilor. Dacă crezi că nu asimilezi suficiente vitamine din alimentație sau treci printr-o perioadă foarte stresantă, poți lua suplimente alimentare în această perioadă. Discută cu medicul tău pentru a le alege pe cele potrivite.

▪           Bea suficientă apă. Chiar dacă este frig și nu mai simțim nevoia să bem foarte multă apă, corpul are nevoie în continuare de hidratare. Poți înlocui câteva pahare de apă cu ceai din plante sau din frunze(neîndulcit). Frumusețea se vede din interior și pielea are nevoie de hidratare.

▪           Nu renunța la sport. Știm deja că pentru a fi sănătoși, mișcarea trebuie să facă parte din rutina zilnică. Dacă îți place să alergi, nu renunța la acest obicei în perioada rece. Aerul curat și mișcarea nu pot să îți aducă decât beneficii: vor ajuta organismul să se încălzească într-o dimineață friguroasă, te vor revigora și îți vor crește imunitatea. Alege-ți o ținută confortabilă, adecvată temperaturii, de aici https://www.fashiondays.ro/g/femei-/imbracaminte-geci_si_jachete  și bucură-te de peisajul de iarnă.

▪           Acordă mai multă atenție tenului, corpului și părului tău. Folosește produse hidratante, adecvate tipului tău de ten, în fiecare dimineață și seară.  Răsfață-ți corpul în fiecare seară cu o cremă hidratantă. Aplic-o imediat după baie, cât corpul este încălzit, apoi, pentru o absorbție mai bună, îmbracă-te cu un halat de baie confortabil și relaxează-te o jumătate de oră. Să savurezi o ceașcă de ceai în acest timp este alegerea perfectă.

▪           Ai grijă de mâinile tale. În această perioadă, temperaturile scăzute, folosirea de geluri antibacteriene și spălatul mai des pe mâini, ne poate afecta pielea dacă nu o îngrijim corespunzător. Folosește de mai multe ori pe zi o cremă hidratantă pentru mâini,  poți opta pentru variantele non grase, care sunt absorbite repede în piele.

Ai grijă de tine și de cei dragi și bucurați-vă de acest anotimp minunat!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.