Programare online pentru depunerea documentelor necesare obținerii sau schimbării actelor de identitate

De acum, aveți posibilitatea să vă programați online pentru depunerea documentelor necesare obținerii sau schimbării actelor de identitate, precum și pentru viza de reședință.

Primăria Făgăraș a implementat un sistem care vine în sprijinul cetățenilor prin facilitarea accesului la serviciile de la Evidența Persoanelor (SPCLEP). Acesta este disponibil pe site-ul www.primaria-fagaras.ro și este activ pentru fiecare zi de marți. Urmează ca disponibilitatea să fie extinsă și pentru celelalte zile din săptămână.

Prima dată pentru care pot fi făcute rezervări on-line, în intervalul orar 8.30-12.00, este 22 septembrie 2020, accesând link-ul: https://evidpers.primaria-fagaras.ro/Programare.aspx

Înainte de programare vă rugăm să verificaţi informaţiile generale şi lista documentelor necesare, disponibile pe site-ul primăriei: http://www.primaria-fagaras.ro/index.p…/primaria/serviciu/16

Programarea unei solicitări privind o noua carte de identitate/CIP/viză de reședință este netransmisibilă, individuală, corespunzătoare unui singur C.N.P. O programare şi timpul aferent unei programări sunt alocate unei singure persoane, nu unei familii.

online2În calendarul programărilor este permisă efectuarea unei singure rezervări, pentru un C.N.P., la o anumită dată/oră. Utilizatorul are posibilitatea de a efectua o nouă rezervare doar după ce trece data/ora respectivă.

Accesul la biroul fizic pentru depunerea actelor se face conform listei de prezenţă afişate la intrare, la data şi ora programată.

Pentru a nu se decala programările este recomandată prezentarea cu 10 min. înainte. Pentru a nu se decala programările, nu sunt acceptate întârzieri! Întârzierea conduce la pierderea programării!

Neconformitatea datelor din formularul de programare şi lipsa actelor necesare duc la anularea programării.

În cazul anulării programării, solicitantul va aplica pentru o nouă programare. Programările pentru același CNP se pot face în limita a doua rezervări.

În cazul zilelor declarate nelucrătoare anunţate ulterior datei programării, prin acte normative, solicitanţii vor fi notificați prin e-mail pentru a se reprograma.

Alte detalii pot fi obținute prin e-mail, la adresa: evidenta.persoanelor@primaria-fagaras.ro

The specified slider is trashed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.