Se fac planuri și investiții pentru ca societatea de salubritate din orașul nostru să funcționeze cât mai bine. După investițiile în utilaje sau eurocontainere, societatea a implementat  și un program de gestiune performant prin care  să aibă o evidență mult mai bună asupra plăților efectuate de clienți și în principal a restanțelor.

 

 

În plus, munca angajaților societății este ușurată prin acest sistem implementat.

 

„Într-adevăr am schimbat modul de facturare și de încasare; avem noul program de gestiune. Practic doamnele vor merge cu tablete, vor avea tabletele legate de o imprimantă mobilă, va fi un mod mult mai ușor atât de încasare, cât și de evidență a persoanelor și a debitorilor. Diferența e că până acum totul era pe format de hârtie, casierițele veneau apoi de pe teren la casierie pentru a introduce în gestiune, trebuiau să păstreze toate documentele aici, în caz că clientul care nu a fost găsit acasă va veni să plătească. Acum munca este ușurată și avem o evidență mult mai bună mai ales asupra restanțierilor“, a spus Dragoș Bârsă, directorul Salco Serv. 

Suntem si pe:
0