CNADNR, somată să corecteze eroarea „ucigaşă“ de la Perşani

persani 2Membrii Autorităţii Teritoriale pentru Ordine Publică (ATOP) Braşov au convenit astăzi să solicite Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) să intervină pentru corectarea acelor anomalii de pe drumurile naţionale care străbat judeţul, anomalii responsabile pentru accidente rutiere grave, scrie mytex.ro. „Am discutat cu domnul preşedinte al ATOP Claudiu Coman chestiunea siguranţei rutiere pe drumurile naţionale, pentru că este o problemă de ordine publică. Consiliul Judeţean ca atare nu poate solicita unei instituţii naţionale cum e CNADNR să îndrepte un lucru care atât de evident greşit în judeţul acesta şi care conduce la sute de accidente, vorbesc de partea de drum naţional şi european de la Perşani unde în ultimele luni au murit copii, au murit adulţi, pentru că este pus acel parapet în curbă. Sunt inginer şi nu înţeleg de ce nu este în linie dreaptă. Şi atunci în cadrul ATOP vom cere CNADNR să facă un proiect să modifice acolo aşa fel încât să nu mai fie aşa de periculos traseul”, a spus pentru mytex.ro, consilierul judeţean PNL Vasile Ungureanu.

 

persani 1Ca urmare, reprezentanţi ai CNADNR vor fi invitaţi la şedinţa extraordinară ATOP de miercuri, care va avea loc la Râşnov, pentru a li se prezenta acel raport al Poliţiei şi a se identifica măsurile ce pot fi luate pentru sporirea siguranţei rutiere.

Mai mult pe mytex.ro

Un comentariu la „CNADNR, somată să corecteze eroarea „ucigaşă“ de la Perşani

  • august 9, 2016 la 8:57 am
    Permalink

    ”Sunt inginer şi nu înțeleg de ce nu este în linie dreaptă.” păi, domnu inginer, cum pui un parapete în linie dreaptă într-o curbă? Asta UNA.
    DOI – parapeții vor rămâne așa, fac pariu, pentru că nu există alt mod de protecție. Gândiți și voi, mergi către Brașov și coboară unul mai tare și trece pe sensul opus și intră în tine. Măcar de frica parapetul merge mai ușor.
    TREI – numai în România se încearcă diminuarea efectelor și nu anularea cauzelor care le produc.
    PATRU – nu e singura curbă cu parapeți, dar când ai indicator de maxim 30 și circuli chiar și cu 50 în pantă și curbă strânsă cam iei Moartea la mișto
    ULTIMA – dacă nu erau acei parapeți, în cazul autobuzului cu copiii de la Iași, MUREAU TOȚI!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.